Thông tin ứng viên


Trần Hương Ly

Giới tính: Nam - Chưa kết hôn
Chưa cập nhật - Sinh ngày: 15/11/1996
 Lượt xem: 272  Cập nhật ngày: 04/06/2019
Thông báo! Bạn cần đăng nhập tài khoản nhà tuyển dụng để xem thông tin liên hệ

 Thông Tin Chung


Nhân viên văn phòng, Hỗ trợ khách hàng, Chăm sóc khách hàng

Đại học

1 năm

Công nghệ thông tin
- Being the first technical contact point for customers, working with IT system admins/IT deployment engineers in medium and big size organizations, helping them to solve ongoing issues with different software solutions.
- Performing troubleshooting analysis requests for technical assistance via phone, email, virtual sessions and any other form of communication in a timely, effective, and efficient manner.
- Identifying and escalating situations requiring urgent attention, understanding business impact and priorities.
- Following best practice ticket management processes, including ticket documentation, transferring, escalation and enhancement request submission.

Tek Experts
( 11/12/2017 - 10/05/2019 )

Nhân viên

Nhân viên

Thành phố Đà Nẵng - Thành phố Đà Nẵng

Công nghệ thông tin

Từ 5.000.000 - đến 10.000.000

- Tiếng anh:
+ Hanu Test (IELTS): 6.0
+ B2

- CCNA
- LPI-1

- Microsoft Office
- Computer skills
- Soft skills

- Micro Focus Products: SA, OO

Gợi ý ứng viên tương tự